miercuri, 8 septembrie 2010

O noua sansa-Capitolul 1

Negru in fata mea...totul este confuz.....ce se intampla?Unde ma aflu?Ce e cu mine?Toate fara raspuns.Ma ridic si privesc in jur.....frig...pustietate....si cel mai grav  SINGURATATE.

Este vorba despre o insula,un naufragiu.Nu stiu exact fiindca nici nu-mi amintesc cine sunt;un lucru e sigur....acela ca vad in zare o nava pe jumatate scufundata...oare ma aflam pe ea?oare am supravietuit sau acum este drumul spre cealalta lume?
- Amelia!!!!striga o voce necunoscuta...
Ma intorc sa-i vad chipul acelei voci masculine...nu-i raspund dar ma apropii de ea...aproape,si mai aproape ,atat de aproape incat ii puteam simti rasuflarea calda.......acum ii puteam vedea chipul;era probabil cea mai frumoasa fiinta de pe pamant.Avea pielea alba,ochii albastri si un zambet mirific.Intr-un cuvant aspectul lui era perfect.
Ma apuca de talie si ma stranse atat de tare incat ii puteam simti inima care-i batea intr-un ritm alert..Oare de ce?
- Am crezut ca te-am pierdut pentru totdeauna dar, acum,fiind in fata mea mi-am dat seama ca nu are rost sa ma mai ingrijorez.....imi spuse frumosul baiatul privindu-ma in ochi
- Cine esti?
 Ii adresasem aceasta intrebare pe un ton atat de dur incat ai fi spus ca el este responsabil pentru ceea ce  mi se intamplase.
Dintr-o data acea atmosfera linistita isi schimba aspectul intr-una tensionata........
 -Ce vrei sa spui,Amelia?sunt eu David,prietenul tau,sau poate ceva mai mult.Cum poti sa nu ma recunosti?Cum?
 Nu puteam sa-l mint. Nici nu stiam ce sa-i spun ca sa-l calmez..
- Iarta-ma dar nu te cunosc...imi pare rau...sincer....
-Nu-mi vine sa cred !Ne cunoastem de la 7 ani Ame!Nu pot sa cred ca totul s-a spulberat in mintea ta!Nu  este corect!!!
 Ii puteam observa lacrimile care-i cadeau  pe obrazul sidefiu,lacrimi cei exprimau frustrarea..
 -Uitate la mine!ma ruga....Te rog!priveste-ma!
 Ce puteam sa fac?mi-am concentrat privirea asupra chipului mirific..i-am putut observa trasaturile fine,firave...Ca o actiune involuntara i-am atins chipul.Facand acest gens am avut o senzatie neobisnuita,ca un gol in stomac.Mi-am retras repede mainile si cu tristete in suflet i-am soptit:
-Te rog, nu ma ura dar nu-mi amintesc cine esti...nici macar cine sunt!
-Nimic?Chiar nimic?
 -Singurul lucru pe care il stiu este ca atunci cand ti-am auzit vocea am simtit un gol in stomac.
Fata i se lumina si in acel moment ma cuprinse in brate...simteam caldura ,protectie.....
 -Si ce vom face acum?il intrebasem eu confuza
-M-ai intai sa gasim un loc unde sa dormim.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu